WorkTime Cloud paketi

Odaberite paket za sebe

Provjerite koji paket odgovara vašim potrebama ili nas kontaktirajte za ponudu.

Bez obveza - otkažite bilo kada
Besplatna DEMO verzija i prezentacija
do 100 zaposlenih
Premium

Paket 10

do 10 zaposlenih

24,99

€/mj + PDV

187,43 kn/mj.

    Premium

    Paket 25

    do 25 zaposlenih

    29,99

    €/mj + PDV

    224,93 kn/mj.

      Premium

      Paket 50

      do 50 zaposlenih

      45,99

      €/mj + PDV

      344,93 kn/mj.

        Premium

        Paket 100

        do 100 zaposlenih

        74,99

        €/mj + PDV

        449,93 kn/mj.

          *Uređaji i kartice/privjesci za prijavu se prodaju zasebno. ** Cijena na upit za tvrtke iznad 100 zaposlenih. *** Mogućnost instalacije na vašoj infrastrukturi.

          WorkTime u oblaku

          Do evidencije u par koraka

          Objasnite što vam treba i naš stručan tim će prilagoditi paket vašim željama, i izvršiti instalaciju u najkraćem roku.

          proces kupovine
          • Korak 1

            Definirajte potrebe i pošaljite upit

            Kontaktirajte nas s detaljima o vašem poslovanju i zatražite ponudu temeljenu na broju zaposlenih. Ako niste sigurni što vam točno treba, možete dogovoriti prezentaciju sustava i uređaja putem Zoom-a ili na dogovorenoj lokaciji.

          • Korak 2

            Provjerite tehničke zahtjeve

            Provjerite tehničke zahtjeve i pripremite sve potrebne stavke za instalaciju uređaja i optimalan rad sustava. Osigurajte administraciju mreže kako bi asistirali instalaciji uređaja (kod zatvorenih sustava).

          • Korak 3

            Instalacija i edukacija

            WorkTime sustav će biti instaliran i podešen kroz svega par sati, uz edukaciju zaposlenika u trajanju od 1 sat. Uređaj možete sami postaviti ili dogovoriti dolazak naših tehničara na instalaciju.

          • Korak 4

            Održavanje i podrška

            Za cijelo vrijeme korištenja usluge imate status prioritetnog korisnika, te vam osiguravamo besplatnu tehničku i programsku podršku svakim radnim danom od 8-16 sati. Naša podrška vam stoji na raspolaganju 1 sat mjesečno, te pomaže odgovarati na sva vaša pitanja.

          FAQ

          Često postavljana pitanja

          Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju!

          Koji paket odabrati?

          Basic paket nudi osnovni pregled i uređivanje prijava na dnevnoj i mjesečnoj razini. Možete izrađivati izvještaje za navedene (.xls, PDF). Premium verzija je kompletna aplikacija sa svim njenim mogućnostima.

          Što ako želim promijeniti vrstu paketa ili broj zaposlenih (licenci)?

          Paket i broj zaposlenih možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Sve što treba je kontaktirati nas i korigirat ćemo cijenu i ugovor za vas.

          Što ako želim otkazati uslugu?

          WorkTime Cloud je usluga bez obaveza, što znači da otkazati možete bilo kada uz predhodnu obavijest. Vaši podaci mogu se pohraniti ako se odlučite vratiti na uslugu u bilžoj budućnosti.

          Kome se mogu obratiti za pomoć u radu s aplikacijom?

          Naša stručna služba za podršku korisnicima dostupna je svakim radnim danom (PON-PET) od 8:00 do 16:00. Asistiramo vam isti dan ili najkasnije u roku 24 sata u slučaju većih problema.

          Imate li rješenje za tvrtke s više od 100 zaposlenih?

          U ponudi je WorkTime Cloud ili Business aplikacija za tvrtke s više od 100 zaposlenih koja vam omogućuje instalaciju softvera na vlastitu infrastrukturu. Cijena i više informacija na upit.

          Postoje li dodatni troškovi?

          Mjesečna cijena temelji se na paketu i broju uređaja koji su spojeni na Cloud (+ 2€ po terminalu). Uređaji, kartice/privjesci, trošak tiska, edukacija, asistencija na lokaciji i intervencija tehničke službe na terenu naplaćuju se po trenutno važećem cjeniku.

          Želite znati više?

          Više informacija o paketima i uređajima pročitajte u trenutno aktualnom katalogu ili nam se javite putem željenih kontaktnih kanala.